پرتال جامع مهندسی
0

بسته بهبود رونق کسب و کار سایپا یدک برای نمایندگی ها

بسته بهبود رونق کسب و کار سایپا یدک برای نمایندگی ها


مدیر عامل سایپایدک از تعریف 10 محور در بسته بهبود رونق کسب و کار شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا خبر داد.


به نقل از روابط عمومی سایپایدک، سیدفخرالدین حیدری منش با اشاره به رونمایی از بسته حمایتی رونق کسب و کار شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گفت: به روز رسانی و تخصیص اعتبار کمیسیون فروش نمایندگی در ابتدای هرماه و امکان انتخاب محل استفاده اعتبار حق الزحمه نمایندگی ها در سطح گروه محور نخست این بسته خواهد بود.



حیدری منش بازنگری مولفه ها و ضرایب فرمول کمیسیون حق الزحمه فروش با افزایش وابستگی به ارتقای خدمات پس از فروش را محور دوم این بسته اعلام و تصریح کرد: افزایش اعتبار خرید جهت قطعه به نمایندگی ها تاسقف سه برابر و ایجاد امکان فروش قطعات به صورت لیزینگ و با ارائه تسهیلات مناسب نیز به عنوان محورهای سوم و چهارم این بسته خواهد بود.


مدیرعامل سایپایدک با بیان این که  تخفیف در قیمت قطعه و خدمات در قراردادهای حجمی با سازمان ها و همچنین امکان تهاتر جریمه تاخیر در تحویل خودروی مشتری با بسته خدمت یا آپشن نیز از دیگر محورهای تعریف شده در این بسته خواهد بود.


وی همچنین به افزایش دو درصدی کارمزد فروش اختیاری آپشن و کارت طلایی اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شد تیمی متشکل از مدیران ارشد فروش و خدمات پس از فروش ضمن برنامه ریزی جهت برگزاری نشست های استانی از نمایندگی ها نیز به صورت دوره ای بازدید به عمل آورند.


#رپورتاژآگهی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید