پرتال جامع مهندسی
0

پروژه تحليل و طراحي كنترلي سيستم تعليق فعال خودرو (پروژه درس کنترل)

تصویر پیدا نشد !

هدف این پروژه تحلیل کاربردی مود سواری خودرو و طراحی سیستم کنترلی تعلیق فعال برای راحتی سرنشین است. برای مدل سازی سیستم های دینامیکی، نخست باید به مطالعه تحلیلی مدل های با درجه آزادی کم پرداخت. چنین مطالعاتی نگرش مناسبی را در کاربر ایجاد می کند و در نتیجه فهم مدل های پیچیده عددی برای او میسر می گردد. به طور معمول در مطالعه مود سواری خودرو، تلاش می شود تا با مطالعه پارامتری مدل ربع خودرو یک درجه آزادی، فهم مناسبی ایجاد شود. سپس برای مطالعه دقیق، و به منظور آنالیز و سنتز سواری و پیاده سازی نرم افزاری از مدل های با درجه آزادی بالا استفاده می گردد.

برای آنالیز دینامیک خودرو می توان از روش های حوزه زمان و یا فرکانس استفاده نمود، هر چند برای مطالعات آسایش سرنشین، مطالعات بسامدی (فرکانسی) ترجیح دارد. با این حال شوک های اعمالی به سرنشین (به طور نمونه هنگام عبور خودرو از روی سرعت گیر) از موارد مهم در بررسی سواری خودرو است که نیاز به آنالیز گذرا در حوزه زمان و یا مطالعه طیف شوک دارد.

سرفصل های این پروژه

مدلسازي ربع خودرو(دو درجه آزادي)

پاسخ سیستم مدار باز

طراحی کنترلر پیشفاز و پسفاز (طراحی به کمک نرم افزار Matlab/Sisotool)

تحلیل کنترل کننده پیشفاز به وسیله نرم افزار Simulink

طراحی کنترلر PID (طراحی به کمک نرم افزار Matlab/Sisotool)

تحلیل کنترل کننده PID به وسیله نرم افزار Simulink

برنامه تحلیل مساله با نرم افزار MATLAB

تمام برنامه های لازم و فایل  Simulink به پیوست این این پروژه می باشد.

 

خرید کامل پروژه

قیمت :19999تومان

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید